top of page

Βιογραφικό

310827288_852465769103780_4063459556431541750_n.png

Αγαπητέ μου φίλε, καλώς ήρθες σε αυτό το ταξίδι αυτοβελτίωσης!

 

Μερικά πράγματα για εμένα…

 

Είμαι Ψυχολόγος Μ.Εd.- Παιδοψυχολόγος και Γνωστική Αναλυτική Ψυχοθεραπεύτρια εφήβων και ενηλίκων.

Κατέχω άδεια άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου, είμαι μέλος της Πανελλήνιας Εταιρείας Γνωστικής Αναλυτικής Ψυχοθεραπείας (ΠΕΓΑΨ) και ακολουθώ τους κανόνες του Κώδικα Δεοντολογίας του ΣΕΨ (Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων).

Έχω εκπαιδευτεί σε μεθόδους παρέμβασης και θεραπείας (πχ. διαχείριση άγχους μέσω Ενσυνειδητότητας MBSR, θεραπεία μέσω Τέχνης, Γνωστική-Συμπεριφοριστική θεραπεία κα.) καθώς και στη χορήγηση πληθώρας ψυχομετρικών και προβολικών εργαλείων.

Έχω εξειδικευτεί επίσης στην Ειδική Αγωγή, στη διάγνωση και αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών και στο Συντονισμό Σχολών Γονέων.

Έχω συμμετάσχει ως ομιλήτρια σε πλήθος επιμορφωτικών-εκπαιδευτικών σεμιναρίων και ημερίδων. Επιπλέον, έχω συγγράψει ένα βιβλίο γονεϊκότητας στο οποίο πραγματεύομαι την ανάπτυξη της ψυχικής ανθεκτικότητας στα παιδιά μέσω της τέχνης («Με πινέλο και ψυχή», εκδόσεις Πεδίο)

Από το 2004 παρέχω τις υπηρεσίες μου στο χώρο της ψυχικής υγείας, της ειδικής εκπαίδευσης και της συμβουλευτικής. Έχω διατελέσει για πολλά έτη Διευθύντρια φορέα κοινωνικής φροντίδας ενώ τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως Ψυχολόγος στα ΚΕΔΑΣΥ του Υπουργείου Παιδείας.

Αναλυτικά

Ειδικές γνώσεις

Εισηγήτρια σε ημερίδες

Επαγγελματική εμπειρία

  • Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής

  • Αριστούχος Ψυχολογίας από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • Μετεκπαίδευση στη Γνωστική Αναλυτική Ψυχοθεραπεία σε ανήλικους και ενήλικες (ΠΕΓΑΨ)

  • Μετεκπαίδευση στην προσέγγιση ΜΒSR (Mindfulness-Based Stress Reduction) με στόχο τη διαχείριση του άγχους (Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης-Εκπαίδευση στις Γνωσιακές Συμπεριφοριστικές θεραπείες) Η τεχνική Μindfulness συμβάλλει στην εστίαση στο παρόν, στην ενίσχυση του αυτοελέγχου, του αισθήματος ευγνωμοσύνης και αποδοχής, στη μείωση του άγχους και ενισχύει την φροντίδα εαυτού.

  • Μετεκπαίδευση στη Θεραπεία μέσω Τέχνης (Art Therapy) από το Πανεπιστήμιο

  • Εξειδίκευση στην Παιδοψυχολογία, διάγνωση και ψυχοθεραπεία παιδιών και εφήβων («Λόγω Ψυχής» Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία)

  • Μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή και Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας- Εκπαίδευση στη θεωρία και στις πρακτικές παρέμβασης για Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναπηρίες (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής)

  • Practitioner Certificate- Μετεκπαίδευση στη Γνωστική Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία (Τhe Academy of Modern Applied Psychology)

  • Επιμόρφωση στην Ψυχογλωσσολογία (Psycholinguistics)-γλωσσική ανάπτυξη- διαταραχές λόγου (Utrecht University- The Netherlands)

  • Επιμόρφωση στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς)

  • Εξειδίκευση στη διάγνωση και αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών-ΔΕΠΥ (Κέντρο Ψυχολογικών Μελετών)

  • Επιμόρφωση στη χορήγηση Ψυχομετρικών Εργαλείων μέτρησης της νοημοσύνης (WWPSI-III, WISC-V, WAIS-IV)

  • Επιμόρφωση στη χρήση προβολικών τεχνικών (πχ.Kinetic Family Test, Fairy Tale Test, Achenbach checklist, HTP House-Tree-Person Test, Raven Test κ.α.)

  • ACEs-Adverse Childhood Experiences Early Trauma Training (West Midlands Violence Prevention Alliance)

  •  Free Stress Management-Understanding Stress

  • Τrauma Basics for Youth Workers (Center for Adolescent Studies)

  • Trauma Tool- Box

  • Interpreting Depression (Healthy Minds World)

  • Professional Psychotherapy Diploma Course (KEW Academy)

  • Εκπαιδευτικό σεμινάριο μεθόδου προσβασιμότητας πληροφοριών «Easy to Read-Easy to Understand» για άτομα με γνωστικά ελλείμματα

  • Πρακτικό σεμινάριο εκπαίδευσης στη μέθοδο και στις τεχνικές παρέμβασης TEACCH –Φορέας υλοποίησης: ΕΨΥΜΕ (υπό τον Prof. G. Mesibov)

  • Workshop Ανιχνευτικών Εργαλείων Διάγνωσης Αυτισμού και Διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (Ερευνητικό κέντρο Αναπτυξιακής και κοινωνικής Παιδιατρικής)

  • Εκπαίδευση στις αρχές και τις τεχνικές της μεθόδου TEACCH (Φορέας Aμυμώνη)

  • Διετής εκπαίδευση στην Ελληνική νοηματική γλώσσα

  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην ομαδική Συμβουλευτική, Ψυχοεκπαίδευση, Ομάδες Γονέων (Πανελλήνιος Σύλλογος Σχολών Γονέων)

  • Επιμόρφωση στην «Αξιοποίηση του Web 2.0 στο σύγχρονο σχολείο με έμφαση στη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη»- Πανεπιστήμιο Κρήτης/ Σχολή Επιστημών της Αγωγής

  • Σεμινάριο: Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών με καρκίνο και των γονέων (Παίδων Αγλαΐα Κυριακού)

  • Συμμετοχή στην έρευνα για τη στάθμιση στα ελληνικά της κλίμακας αξιολόγησης Ελλειμματικής Διαταραχής- Υπερκινητικότητας- κατά DSM-IV (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

  • Κύκλος σεμιναρίων Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΑμεΑ

  • Σεμινάριο: Η γλώσσα του σώματος /μη λεκτική επικοινωνία/Δεξιότητες Συμβουλευτικής (εργαστήριο στην Κλινική Ψυχολογία, EKΠΑ)

  • Σεξουαλικότητα και ειδική αγωγή

  • Βιωματικό σεμινάριο άσκησης στην Διεκδικητική Συμπεριφορά- Γνωστικό Συμπεριφοριστικό μοντέλο (Πανεπιστήμιο Αθηνών)

  • Σεμινάριο: Η τέχνη ως μέσο θεραπευτικής αγωγής- Μουσικοθεραπεία- Θεραπεία μέσω εικαστικών- Χοροθεραπεία (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)

  • Σεμινάριο: Μουσικοκινητικά δρώμενα ως μέσο θεραπείας (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών)

  • Τεχνικές υποστήριξης και αυτοεξυπηρέτησης ΑμεΑ-Μέθοδοι αξιολόγησης και τροποποίησης συμπεριφοράς

Συμμετοχή σε πλήθος επιμορφωτικών-εκπαιδευτικών  εκδηλώσεων ως ομιλήτρια σε θεματικές

  • Ειδικής Αγωγής,

  • Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος,

  • Μαθησιακών Δυσκολιών,

  • Ψυχολογίας και Κοινωνικής ένταξης (ενδεικτικά: Ομιλήτρια στην Ημερίδα του Ι.Κ.Υ. «Διαχείριση Δράσης ΚΑ1/Μαθησιακή κινητικότητα ατόμων του τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων,

  • Ομιλήτρια στις εκπαιδευτικές ημερίδες ενδοσχολικής επιμόρφωσης της 7ης Περιφέρειας ΠΕ Αττικής,

  • Ομιλήτρια στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας Κρήτης   στη μέθοδο Easy To Read,

  • Ομιλήτρια στην Ημερίδα «Η κοινωνική ένταξη είναι υπόθεση όλων μας»,

  • « Διάχυση καλών πολιτικών από προγράμματα Ευρωπαϊκής Κινητικότητας»,

  • «Μέθοδοι ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης» στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο κτλ.

Ξεκίνησα την επαγγελματική μου εμπειρία πριν 18 χρόνια ως ψυχολόγος στο πλαίσιο της κλινικής μου άσκησης στο Παιδικό Αναπτυξιακό Κέντρο «Μιχαλήνειο».

Εκεί εκπαιδεύτηκα στην ψυχομετρική αξιολόγηση της νοημοσύνης και τη διάγνωση παιδιών αναφορικά με ψυχοσυναισθηματικές και μαθησιακές δυσκολίες.


Συνέχισα την κλινική μου άσκηση στο Γ.Ν. Δυτικής Αττικής, όπου παρείχα συμβουλευτική στήριξη με την εφαρμογή γνωστικού-συμπεριφοριστικού  θεραπευτικού πλαισίου αυτοδιαχείρισης  σε άτομα τρίτης ηλικίας.


Στη συνέχεια παρείχα της υπηρεσίες μου ως ψυχολόγος σε διάφορα κλινικά και θεραπευτικά πλαίσια (πχ. Κέντρα Διημέρευσης για άτομα με Αναπηρία, δομές ημιαυτόνομης διαβίωσης ΑμεΑ, ιδιωτικά κέντρα θεραπειών και στήριξης για παιδιά και γονείς κ.α.) στα οποία είχα τη δυνατότητα να εφαρμόσω ατομικές και ομαδικές ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις  (με μεθόδους όπως: CBT, TEACCH, ABA, Intensive Interaction, Video Modelling, Social Stories).


Οργάνωσα και επόπτευσα προγράμματα Ψυχοεκπαίδευσης γονέων, ανέλαβα την ατομική Ψυχοθεραπεία εκπαιδευομένων με Αναπηρία και παρείχα υπηρεσίες εποπτείας σε πλήθος φοιτητών και εργαζόμενων σε δομές κοινωνικής φροντίδας.


Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι στα ΚΕΔΑΣΥ (Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) του Υπουργείου Παιδείας, στα οποία διερευνώ, αξιολογώ και υποστηρίζω τις ψυχοσυναισθηματικές και γνωστικές ανάγκες παιδιών και εφήβων.

bottom of page